Зверніть увагу! Додано нові інформаційні блоки: Інтернет-магазин в Google Shopping / Розширена аналітика / Мобільний додаток
Close
Intro
Це загальний та поверхневий аналіз, працюючи з Вашим брендом та розуміючи краще його можна видати ще більше крутої інформації. І все ж сподіваюсь ці матеріали сподобаються Вам!

Якщо коротко...
- Створення якісного контенту який відповідає цілям та позицінуванню бренда;
- Осучаснення візкального контенту згідно трендів, та сучасних стилів;
- Продуманна стратегія платних рекламних оголошеннь;
- Використання найактуальніших каналів комунікацій (щодена робота з ними);
- Ремаркетинг;
- Єдина та впізнавана стилістику рекламної(-их) кампаній.
Буду вдячний за зворотню відповідь!
Справа
в контенті!
Якщо говорити в загальному, зараз найбільш поширений формат контенту в інтернеті це відео.

Саме для такого продукту він найбільш актуальний, так як покупка часто це емоціне рішення яке базується на візуальному сприйняти краси та естетики, а вже далі тактильні відчутя і якість...

В середньому користувач соціальних мереж відкриває instagram/facebook понад 40 разів на день!

В стрічці facebook / instagram відео контент займає понад 70% на YouTube всі 100%
Це потужний інстурмент із великим функціоналом.


Рекламна
комунікація
Рекламна комунікація Ajour
Розглядаючи рекламні оголошення, не проглядається єдиної стилістики бренду, відео контен аматорскьої якості (можливо це працює по своєму) і все ж варто використовувати якісний контент, який відповідає цілям та позицінуванню бренда.

Варто формувати продуманну стратегію платних рекламних оголошеннь, якщо така відсутня.
Рекламна комунікація Victoria's Secret
Наприклад бренд Victoria's Secret показує платні оголошення в єдиній стилістиці, ця стилістика проглядається навіть в маленьких деталях.

Контен якісний і відповідає позиціонуванню бренда.
Інтернет
магазин
+

Широкий функціонал інтернет магазину, добре продумана логіка структури

-

Проте є ряд зауважень: щодо банерних оголошень на сайті / стилістики деяких елементів: шрифтів, кнопок / щодо зручності покупок з мобільного пристрою

Це все детально аналізується та удосконалюється.
Інтернет-магазин
в Google Shopping

Близько року тому в Україні запустився сервіс «Google Покупки» або Google Shopping.

Це візуальна реклама продуктів на сайті Google, яка ще називається «товарними кампаніями». Виглядає вона ось так:

Коли користувач вбиває в рядок пошуку назву товару, який він хоче купити, в результатах пошуку в шапці сайту відразу під пошуковим рядком можна побачити конкретні пропозиції від інтернет-магазинів із зображенням і ціною.

На відміну від текстових оголошень, товарні оголошення містять також фотографії, назви і ціни товарів, назва магазину і іншу інформацію. Завдяки цьому користувачі отримують чітке уявлення про товар ще до того, як натиснуть на оголошення, тобто продавець отримує більш перспективних покупців.


Крім того, товарні оголошення дозволяють домогтися більш широкої присутності. За пошуковим запитом користувача може виводиться відразу кілька товарних оголошень продавця, а в певних випадках - текстове оголошення одночасно з товарним. Тобто по одному пошуковому запиту можна охопити вдвічі більше покупців.


Українські продавці, які вже попрацювали з інструментом, в цілому задоволені результатами Google Shopping (92,3% задоволені повністю або частково) і планують інвестувати в нього в подальшому (78,44% опитаних).

Недавнє дослідження сервісу «Хорошоп», який опитав більше 100 інтернет-магазинів.
Розширена
аналітика
Окрім стандартних аналітичних інструментів, впровадження нових.
Визначення користувацької поведінки за допомогою карт кліків (теплова карта) користувача на веб сайті.

Карта кліків, теплова карта або "heatmaps" – онлайн-сервіс для маркетологів, спеціалістів з юзабіліті та seo-спеціалістів, що дозволяє переглядати та вимірювати дії користувачів на сайті, а також показники його роботи. Використовуючи карту кліків, є можливість дізнатися більше про поведінку користувачів на сторінках веб-сайту чи інтернет-магазину, таким чином є змога покращувати дизайн для покращення поведінки споживачів.
Мобільний
додаток
Дедалі більше користувачів переходить виключно на мобільні пристрої, тому кожна прогресивна компанія включає в план стратегічного розвитку та зміцнення каналів комунікації з клієнтами розробку мобільних додатків.

Це програма, спеціально розроблена під конкретну мобільну платформу (iOS, Android).
Додатки можуть створюватися для внутрішніх потреб компанії або ж для маркетингу, брендингу та збільшення продажів. Більше 52% інтернет-трафіку припадає на смартфони. Середній чек вище на 27% в додатку, ніж в мобільному браузері.


Всі ці бренди вже успішно продають свої товари чи послуги в мобільних додатках
Основна цінність такого формату:

Швидкість та зручність - задяки мобільному додатку послугами бізнеса користуватись набагато легше та швидше.

Збільшення повторних продажів - постійні клієнти які купляють товар або користуються послугами бізнесу, імовірніше зроблять повторну дію маючи завантажений додаток на телефоні.

Імідж торгової марки - надаючи нове інноваційне рішення на ринку ветеринарних товарів\послуг, імідж, лояльність та інтерес до компанії збільшується.

Проведення ефективних акцій - завдяки функціоналу оповіщень (з дозволу користувача) клієнтам будуть приходити сповіщення про акції, прямо у смартфоні

Отримання розгорнутої статистики: завантажень, поведінки користувачів.

Динамічний
ремаркетинг
Ремаркетинг – це спосіб взаємодії з людьми, які раніше відвідували веб-сайт.

Він дає змогу показувати оголошення цільовій аудиторії користувачів які відвідували певні сторінки сайту або ж здійснювали покупки.

Це допоможе нагадати клієнтам здійснити першу або повторну покупку.

Ремаркетинг може стати стратегічною складовою будь-якої рекламної кампанії: він допоможе збільшити обсяг продажів на сайті, підвищити кількість реєстрацій або популяризувати бренд.

Швидке охоплення/своєчасне націлювання.

Цільова реклама. Зокрема, можна показувати оголошення людям, які додали щось у кошик, але не завершили трансакцію.
Instagram
комунікація
З огляду на специфіку товару, скоріш за все основний акцент робити потрібно на канал комунікацій Instagram, це найкраща платформа для реалізації візуального контенту.

Саме візуальна складова продає такий товар. Звичайно окрім такого важливого пункту як якість. Важливо продумано сформувати стратегію роботи з цією платформою. Робота з нею має бути регулярною.

Окрім платного просування, важливо впроваджувати такі комунікаційні заходи як:
- Реклама в блогерів з відповідною аудиторю (окрім охоплення їхніх підписників можна генерувати з ними рекламний контент);
- Конкурси із відповідним заохоченням;
- Та багато інших методів просування та залучення нової аудиторії.
Новий підхід до ведення Instagram-аккаунта
Shopping Tags в Україні використовують мало компаній.

Мітки на фото в Instagram дозволяють користувачеві дізнатися всю необхідну йому інформацію про товар в один клік.

Shopping Tags вирішують ряд важливих завдань:

- налагоджують канал комунікації між брендом і користувачем;
- дозволяють швидко і зручно замовити товар на сайті.

Комунікація через Insta Stories
Без перебільшення це найактуальніший контент зараз, для всіх користувачів.

Формат Insta Stories дивляться всі користувачі, вони набирають велике охоплення.
Можна розробляти цілу стратегію комунікацій на базі цього інструменту.
Іміджеві
заходи
Створення неординароної/нетипової/викликаючої/ колекції
Основна цій справити враження та заставити розповідати, дотримуючись естетики та позиціонування бренду.

Переглянути приклад

Адаптація
контенту

Варто впроваджувати єдину та впізнавану стилістику рекламної(-их) кампаній на всіх інтернет ресурсах і не тільки. Саме така стратегія впливає на впізнаваність брендк та віповідні асоціації.
You Tube
Сьогодні це потужна відео платформа якою користується майже кожен.

Просування бренду в YouTube допоможе збільшити аудиторію, підвищити лояльність та створити дружні стосунки із потенційним коиєнтом.

Формат просування на YouTube може бути дуже різним: починаючи від рекламних кампанії закінчуючи влогом або історією, або ж оглядом товару.
Дякую, тепер
трішки про мене!
Франецький Владислав

24 роки / Львів / неодружений
Захоплююсь та працюю в сфері маркетингу понад 4 років.

Стараюсь розвиватись та завжди бути в тренді актуальних та ефективних маркетингових інструментів. Цікавлюсь та відвідую майстеркласи або онлайн вебінари в сфері маркетингу та менеджменту. Розглядаю цікаві та ефективні кейси брендів.

Працював у віділі маркетингу, працював як фрілансер із проектами в різних сферах,
та займаюсь створенням відео контентом.

Люблю створювати та надихатись фото та відео контентом.
Люблю переглядати якісні авторські фільми та вуличну фотографію як напрям мистецтва.

Займаюсь музикою (гра на гітарі), спортом. Читаю здебільшого технічну літературу.



Ключова інформація:


Менеджмент:

- Ведення та організація проектів;
- Організація роботи команди;
- Вміння постановки завдань та контроль їх виконання;
- Комунікаційні навики переговорів.


Експертність:

- Digital-маркетинг;
- Стратегічне планування, аналіз та робота із портретом клієнта (Persons Canvas) ;
- Експертне налаштування рекламних кабінетів та робота з ними:
Facebook Ads / LinkedIn Ads / і не дуже експертне в Google Ads;
- Робота з аналітикою Google Analytics / Hotjar / UTM;
- Навики в роботі із відео та фото контентом;
- Графічні програми Adobe: Photoshop / Illustrator / Indesign / Premiere Pro і інші;
- Розробка LP на базі Tilda;
- Базові знання та робота із різними операційними системами сайтів;
- Email маркетинг (mailChimp, unisender);
- Робота із чат-ботом Facebook Messenger.


Додаткові навики:
- Розробка та проведеня презентацій продуктів;
- Навики в розробці матеріалів для поліграфії
(каталоги, буклети, журнали);
- Досвід в організації Offline заходів;
- Робота із підрядниками;
- Водійське посвідчення.
Деякі із моїх проектів...





Досвід роботи

Інші проекти запрошую переглянтути в профілі Linkedin

Якщо Ви там не зареєстровані для зручності додав скрін.




Дякую
за перегляд!
Made on
Tilda